2023.02.03. Kategória: Videók
Három fájdalmas pillanat

2023.02.01. Kategória: Állat
Fájdalmas tapasztalatszerzés

Gondolom ezt egy életre megjegyzi...

2023.02.01. Kategória: Bunyó
Rendesen kiosztották egymást

Amúgy elég sokáig bírta, aki kis dagi 🙂

2023.01.31. Kategória: Érdekes
Amikor a segédmunkás cimborádat, elviszed horgászni

2023.02.01. Kategória: Videók
Ő így oldotta meg, hogy ne lopják le a katalizátort a verdáról 😮

2023.01.30. Kategória: Szexi csajok
Az arcát nem vállalta, de a testét így is megcsodálhatjuk

2023.01.31. Kategória: Videók
Fájdalmas pillanatok

2023.01.30. Kategória: Érdekes
Csodálom, hogy nem kívül van a kilincs 🙂

2023.01.29. Kategória: Érdekes
Amikor januárban ki kell venned, a tavalyról megmaradt szabidat

2023.01.28. Kategória: Mondás, idézet
Sziasztok!

Ezt egy osztrák hegesztőüzem szelektív kukái felett találtam... Üdv, Dávid

2023.01.27. Kategória: Mondás, idézet
A boldogságot nem lehet megvenni, álmai utazását viszont igen

Ráadásul most AKCIÓS áron 🙂 #invia

2023.01.27. Kategória: Mondás, idézet
Hazugság a szlogenek mögött

Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.